E36 Czy warto sie pchać w dalsze koszta?

Wszystko dotyczące firmy BMW AG oraz jej produktów- historia, ciekawostki , nowości, prototypy itp.

Postprzez Milosz » Wt 25 lis, 2014

Czy ja wiem , teraz na fb tune-up jest kumpla superb , za uzywane wtryski do r4 diesel zapłacił 2 tys zł przed chipsem Koleżanka do a6 3.0 tdi 2008 rok za regeneracje turbiny zapłaciła 5 klocków. Co prawda nowsze auta , ale tyle wiem co ludzie mówili. 1,8 tds to nie 1,9 tdi , które leżą na ulicy i można wybierać do wyboru do koloru.
Milosz

Weteran
 
Posty: 2670
Dołączył(a): Pt 12 lut, 2010
Lokalizacja: GD

Postprzez kaden » Śr 26 lis, 2014

Ja po raz enty :D
powiem to:
Niemiec kupił TDSa po to, żeby rocznie robić 10.000km i potem ze stratą sprzedać do PL, ta już :D
Większość TDSów ma przebiegi takie, że obróciłyby ze 2 razy na księżyc i z powrotem to i muszą się sypać bo nic nie może wiecznie trwać :D
Avatar użytkownika
kaden

Moderator
 
Posty: 2350
Dołączył(a): Cz 31 maja, 2007
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Ramox » Śr 26 lis, 2014

Kaden moim EX TDSem jeździ ojciec. Ma już z pół melona. I dalej pali na dotyk. Pompę robiłem tylko jakiś czas temu :)
Avatar użytkownika
Ramox

Asfaltowy Rambo
 
Posty: 1014
Dołączył(a): Śr 18 lip, 2012
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Misiek3 » Śr 26 lis, 2014

kaden napisał(a):Niemiec kupił TDSa


Auto w 2009 r sprowadzone z Włoch. Nie wiem czy to plus raczej wątpię , ale to tak przekornie nie każda betka w PL jest z Niemiec :P
A czy sie sypie przez "Niemca" - wątpie, starsze samochody z Niemiec przyjeżdżają i sie tak nie sypią wiec to nie kwestia tego że "Niemiec" dojechał tylko pewnie PL zaniedbał i sprzedał jak już "kończyło" sie wszystko, albo taki awaryjny model mi sie trafił.
Misiek3

Klubowicze
 
Posty: 8
Dołączył(a): Pn 24 lis, 2014
Lokalizacja: Junoszyno

Postprzez phanteon » Śr 26 lis, 2014

Misiek3 napisał(a):Auto w 2009 r sprowadzone z Włoch. Nie wiem czy to plus raczej wątpię , ale to tak przekornie nie każda betka w PL jest z Niemiec :P
A czy sie sypie przez "Niemca" - wątpie, starsze samochody z Niemiec przyjeżdżają i sie tak nie sypią wiec to nie kwestia tego że "Niemiec" dojechał tylko pewnie PL zaniedbał i sprzedał jak już "kończyło" sie wszystko, albo taki awaryjny model mi sie trafił.


Dobre auto kosztuje. Kupiłeś taniej - to teraz płacisz. Jak ja sobie podliczę ile wpakowałem i ile jeszcze muszę wpakowac w auto...to tak myślę, że podwoję wartość auta z tego co za nie zapłaciłem. A czy odzyskam to kiedyś....taaa... :D
Avatar użytkownika
phanteon

Weteran
 
Posty: 1630
Dołączył(a): Pt 27 gru, 2013
Lokalizacja: GDA

Postprzez Kriso » Cz 27 lis, 2014

phanteon, w każdy dzień jak wsiadasz i jeździsz bmką to już rekompensuje wszystkie wydane złotówki :-) (zima idzie i jazda bokiem będzie)

Misiek3, doprowadź swoje auto do porządku, a kasa.... ??? rzecz nabyta
lepiej wydać na auto niż masz przepić !!
albo kobiecie prezenty robić "na waciki" fuj, fuj :-)
Avatar użytkownika
Kriso

Niedzielny Kierowca
 
Posty: 406
Dołączył(a): Cz 19 wrz, 2013
Lokalizacja: daleko do szosy

Postprzez phanteon » Cz 27 lis, 2014

Kriso napisał(a):phanteon, w każdy dzień jak wsiadasz i jeździsz bmką to już rekompensuje wszystkie wydane złotówki (zima idzie i jazda bokiem będzie)


Nie powiem, że nie jest przyjemnie - ale to nie nowa eMka czy jakieś AMG męskie, żeby jazda rekompensowała wydatki. Zwykły ogór turecki jak każdy inny w Polsce
Avatar użytkownika
phanteon

Weteran
 
Posty: 1630
Dołączył(a): Pt 27 gru, 2013
Lokalizacja: GDA

Postprzez kaden » Pt 28 lis, 2014

Ramox, co tylko potwierdza to co napisałem :)
Zła opinia o TDSach wynika z tego, że sprowadzane to było do nas, kręcone z miliona kilometrów, a potem naprawiane metodami chałupniczymi.

Dobry TDS nie jest zły. Tylko gdzie takiego kupić :)
Avatar użytkownika
kaden

Moderator
 
Posty: 2350
Dołączył(a): Cz 31 maja, 2007
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez 13matt13 » So 29 lis, 2014

Znam budowlańca co 2.5 tds ma natrzepane 800 tysięcy, mówi że jedynie robił turbo i pompę a auto pali na dotyk. Znam kilka osób które zachwalają sobie tdsy, nawet mechanicy... wiadomo nie mozna takiego auta męczyć (młodzi cisną przeważnie jak by to rajdówka była). Dobry tds nie jest zły :576:
A co do przebiegów to kilka razy byłem u niemca po auta jak jakiś znajomy chciał kupować, zadbane auta mają przeważnie coś koło 250 tysi przelotu a nawet w ładnym stanie widziałem o przebiegach coś koło 340 tysi... w Polsce max mają 220 bo ludzie nie kupią im auta z duzym przelotem.
13matt13

Rowerzysta
 
Posty: 156
Dołączył(a): Pt 25 paź, 2013
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez Wolf » Pn 01 gru, 2014

Przestancie robic chłopu wode z mózgu... jakie swapy? silnik to nie jedyny koszt suma sumarum po wszystkim skonczy z takim minusem na koncie za jaki kupilby inny nowszy i lepszy samochód szkoda zachodu na takie akcje jak juz jest ktos emocjonlnie zwiazany to zrobic zajezdzic i sprzedac... kupic lepszy i byc zadowolonym ... zawsze cos wyjdzie ale jesli jest tego wiecej niz warte jest auto zwłaszcza nastoletnie które nie jest zadnym fajnym klasykiem rachunek jest prosty..

Przestrzegam bo u siebie popełniłem ten błąd i podjołąem sie naprawy teraz jestem na takim etapie ze jak odpuszcze to tak jakbym te kase do morza wrzucił.. i nie było aż tak warto bo juz wrzuciłem w samochód tyle ze mogłbym kupic inny a rzeczy do zrobienia nie mają konca.. wszystko zalezy od egzemplaża czasem poprostu nie warto inwestować
Avatar użytkownika
Wolf

Niedzielny Kierowca
 
Posty: 348
Dołączył(a): Wt 11 wrz, 2012
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Misiek3 » Cz 11 gru, 2014

Witam ponownie, pierwsza diagnoza walnięty Przewód ciśnienia od turbo.
Zamówiłem z allegro bo w aso ponoć 4 stówki
Obrazek

Jak to wstawią to ogarną komputer jeszcze bo sajgon im wyskakuje w tej chwili.

P.S standardowo jakbym mało miał tych problemów z samochodem to w miedzyczasie klocki hamulcowe do wymiany :556:
Misiek3

Klubowicze
 
Posty: 8
Dołączył(a): Pn 24 lis, 2014
Lokalizacja: Junoszyno

Postprzez Sylwek » So 13 gru, 2014

Witam. tydzień temu kupiłem E39 2.5 tds w korzystnej cenie i wbrew większości opinii muszę powiedzieć że silnik nie jest taki zły jedyne co muszę w tym aucie zrobić to wymienić prawe lusterko, tylny górny wahacz, oring EGR i wąż przy chłodnicy odejście jest całkiem ciekawe na pewno lepiej się zbiera od mojego poprzedniego 320i. Autko pali na kopa na zimnym jak i na ciepłym silniku, za niedługi czas planuje dać jakiegoś chipa na 170 kucy i zobaczę jak to wtedy będzie się odpychało.
Avatar użytkownika
Sylwek

Pieszy
 
Posty: 59
Dołączył(a): So 01 paź, 2011
Lokalizacja: Gdańsk Suchanino

Postprzez Dziedzic » Śr 17 gru, 2014

Sylwek napisał(a):Witam. tydzień temu kupiłem E39 2.5 tds w korzystnej cenie i wbrew większości opinii muszę powiedzieć że silnik nie jest taki zły jedyne co muszę w tym aucie zrobić to wymienić prawe lusterko, tylny górny wahacz, oring EGR i wąż przy chłodnicy odejście jest całkiem ciekawe na pewno lepiej się zbiera od mojego poprzedniego 320i. Autko pali na kopa na zimnym jak i na ciepłym silniku, za niedługi czas planuje dać jakiegoś chipa na 170 kucy i zobaczę jak to wtedy będzie się odpychało.


Co mozna powiedziec po tygodniu eksploatacji....jakbys kupil totalnego treupa tobys wiedzial b szybko -przejezdzij rok tj 15-30 000km i wtedy sie wypowiedz. W miedzy czasie zmierz kompresje sprawdz bledy podpinajac kompa i zaopiekuj sie troche motorownia-wtedy cos powiesz...
pozdrawiam
Avatar użytkownika
Dziedzic

Asfaltowy Rambo
 
Posty: 1304
Dołączył(a): N 10 lut, 2013
Lokalizacja: GG (Garaz/Grunwald)

Postprzez Misiek3 » Pt 19 gru, 2014

Panowie dziś odebrałem samochód wiec moge na 100% stwierdzić że cała wina polegała na tym wężu. majster powiedział ze poprzedni wąż to katastrofa ponoć dosztukowany jakoś i połatany z kawałków od węża wody jakaś rurka i Bóg wie co jeszcze. Poustawiali mi wsio na komputerze i dziś choć troche mokro 130 leci w try miga. To głupie ale po 3 miesiacach jazdy takim mułem czuje sie jak w bolidzie :P

Oczywiście nie omineły mnie kolejne koszta czyt tarcze klocki i zestawy naprawcze ale to już przeboleje . Dziekuje panowie za wszelkie porady pozdrawiam
Misiek3

Klubowicze
 
Posty: 8
Dołączył(a): Pn 24 lis, 2014
Lokalizacja: Junoszyno

Poprzednia strona

Powrót do Wszystko o BMW

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości