e34 Slawek-CH calypsorot metallic

Zdjęcia waszych ukochanych beemek.

Postprzez Landzior1 » Wt 16 kwi, 2013

Tip Top jak zawsze... jak idzie robota z felami?
Avatar użytkownika
Landzior1

Weteran
 
Posty: 2189
Dołączył(a): Cz 08 gru, 2011
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Slawek-CH » Cz 18 kwi, 2013

Na razie dalej nic z felami nie robiłem jeszcze. Jakoś czasu nie miałem na to ale muszę się za nie zabrać na dalsze działanie nad nimi.
Avatar użytkownika
Slawek-CH

Asfaltowy Rambo
 
Posty: 1078
Dołączył(a): Cz 30 paź, 2008
Lokalizacja: Chojnice

Postprzez Slawek-CH » N 09 cze, 2013

Niestety felgi stoją w miejscu gdyż nie mam kasy aby kupić szlifierkę oscylacyjną tzw deltę a ręcznie nie chcę ich nawalać bo się zajadę. Bycie bezrobotnym dobija.

Dziś porobiłem fotki co zebrałem do instalacji dla auta. Ale mam parę pytań:
1. Mam manetki rozszerzone co jeszcze bym potrzebował do ich działania i co mogę do nich podłączyć?
2. Mam instalację pod daszki tzw słoneczka razem z tymi lampkami reagującymi na otwarcie przesłonki lustra czy coś jeszcze potrzebuję żeby je podłączyć? Instalację do nich mam jak widać.
3. Czy do tych tylnych lampek z jupiterkami coś jeszcze potrzebuję? Kostki z kawałkami instalacji mam.
4. Czy w tym szyberdachu co mam całym można bez problemu wymienić tą część co jest pomalowana?
5. Mam te słupki boczne jak widać dzielone a u siebie mam w całości czarne, które ładniejsze?
6. Czy te mechanizmy od elektrycznych szyb będą pasować do drzwi przed liftowych.
7. Czy te instalacje w drzwi będą pasować do przed liftowych?
8. Czy coś jeszcze potrzebuję aby podłączyć moduły komfortu? Mam wyjętą całą instalację od el szyb i pod moduły jak widać na foto.
9. Czy te moduły co mam wystarczą do tego aby to wszystko na nich pracowało?
10. Czy tą podsufitkę mam tylko wyczyścić czy jednak lepiej na nowo materiałem obkleić?
11. Czy warto się bawić z tym 3 światłem stopu bo u siebie dziur pod niego nie widziałem?

A oto zdjęcia:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Slawek-CH

Asfaltowy Rambo
 
Posty: 1078
Dołączył(a): Cz 30 paź, 2008
Lokalizacja: Chojnice

Postprzez DŁUGI 318is » N 09 cze, 2013

Kolego masz tyle części że roboty masz na tydzień spokojnie.
Więc jak nie masz nic innego do roboty to działaj :)
Avatar użytkownika
DŁUGI 318is

Weteran
 
Posty: 3273
Dołączył(a): Wt 05 sie, 2008
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Slawek-CH » Pn 10 cze, 2013

No i potwierdzeniem tego, że specem nie jestem na koniec dnia rozwaliłem sobie nowy regulator napięcia Bosch. Czy jest możliwość wymiany samych szczotek?

Na dodatek podczas przykręcania starego regulatora jedną ze śrub mocujących ukręciłem więc czeka mnie wyjęcie całego alternatora....

A ile ku.....w leciało

A oto fotki

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Slawek-CH

Asfaltowy Rambo
 
Posty: 1078
Dołączył(a): Cz 30 paź, 2008
Lokalizacja: Chojnice

Postprzez Landzior1 » Pn 10 cze, 2013

tak to już jest... ja też nie raz się za coś zabiorę coś nie pójdzie po drodze i później *%$#@!#$%^&^% trzeba nawstawiać by się wyładować ;) a samych szczotek chyb anie wymienisz...
Avatar użytkownika
Landzior1

Weteran
 
Posty: 2189
Dołączył(a): Cz 08 gru, 2011
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez DŁUGI 318is » Wt 11 cze, 2013

Można kupić same szczotki np. w ASO BMW
Numer katalogowy 12 31 1 727 756
Koszt około 50 zł
Avatar użytkownika
DŁUGI 318is

Weteran
 
Posty: 3273
Dołączył(a): Wt 05 sie, 2008
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Slawek-CH » Wt 11 cze, 2013

DŁUGI 318is napisał(a):Można kupić same szczotki np. w ASO BMW
Numer katalogowy 12 31 1 727 756
Koszt około 50 zł


No to mnie pocieszyłeś....
Avatar użytkownika
Slawek-CH

Asfaltowy Rambo
 
Posty: 1078
Dołączył(a): Cz 30 paź, 2008
Lokalizacja: Chojnice

Postprzez Slawek-CH » Wt 11 cze, 2013

A szczotki kupiłem do tego regulatora za 6zł. Miałem na wzór zabrane i są praktycznie takie same. Także lutownica w dłoń i jazda.

No ja dziś pojechałem do kolegi. Miał akurat cały alternator więc go zabrałem a ten wyjmę i zrobię z nim porządek. Tylko pytanie jak mogę poluźnić i zdjąć pasek wieloklinowy. Bo szukałem informacji i była pokazana jakaś śruba ale jak kręciłem jak było pokazane na obrazku to zaczęło trzaskać i dalej paska nie można było zdjąć.



A chodzi mi dokładnie o tą śrubę koło "napinacza alternatora" w takim jak by czopie.

Aha pytanie ja mam u siebie alternator 80 a tamten jest 105 to nie będzie w niczym przeszkadzało?

Obrazek Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Slawek-CH

Asfaltowy Rambo
 
Posty: 1078
Dołączył(a): Cz 30 paź, 2008
Lokalizacja: Chojnice

Postprzez bugs » Wt 11 cze, 2013

No przecież na pierwszym zdjęciu masz na pierwszym planie napinacz mimośrodowy. Luzujesz go i zdejmujesz pasek. Ta śrubka co nie jest pośrodku kółka.
bugs

Klubowicze
 
Posty: 31
Dołączył(a): Cz 16 maja, 2013
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Landzior1 » Wt 11 cze, 2013

Obrazek

Zdejmij zaślepkę z rolki numer 1 załóż klucz na śrubę która ją trzyma i próbująć odkręcić (chyba) naciągnąć cały napinacz w górę lub dół by zluzować pasek lub zastosuj ten sam patent na rolce numer 2 któraś zadziała albo i dwie na raz ale w ten sposób poluźnia się pasek ;)
Avatar użytkownika
Landzior1

Weteran
 
Posty: 2189
Dołączył(a): Cz 08 gru, 2011
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Slawek-CH » Śr 12 cze, 2013

OK dzięki Landzior. Długi do mnie też zadzwonił i wytłumaczył przez tel więc podziękowania również dla Niego. Jutro mam w planach się za to wziąć. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Slawek-CH

Asfaltowy Rambo
 
Posty: 1078
Dołączył(a): Cz 30 paź, 2008
Lokalizacja: Chojnice

Postprzez Slawek-CH » Cz 13 cze, 2013

Auto już na chodzie. Dużo pomógł mi teść. Nowy alternator na miejscu. Ten regulator co w nim rozwaliłem szczotkę jest już naprawiony i siedzi w tym nowym alternatorze. Teraz hula aż miło. W starym regulatorze były szczotki na wykończeniu ale był regulator Hella. A co najważniejsze wszystkie plastiki na nim są w idealnym stanie więc jestem bardzo zadowolony.


Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Slawek-CH

Asfaltowy Rambo
 
Posty: 1078
Dołączył(a): Cz 30 paź, 2008
Lokalizacja: Chojnice

Postprzez Slawek-CH » So 22 cze, 2013

Z najnowszych informacji. Bunia strzeliła focha i nie chciała odpalić. Ale kolega użyczył swojego auta na dalszą podróż za co serdecznie dziękuje. Dziś już wiadomo co było. Uszkodzony przewód przy kostce od pompy paliwa. Ale przy okazji wywalony został centralny zamek z auto alarmem na pilota.



A oto zdjęcia:

Obrazek Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Slawek-CH

Asfaltowy Rambo
 
Posty: 1078
Dołączył(a): Cz 30 paź, 2008
Lokalizacja: Chojnice

Postprzez Slawek-CH » Cz 06 lut, 2014

Oto mały zakup od kolegi z 5er.

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Slawek-CH

Asfaltowy Rambo
 
Posty: 1078
Dołączył(a): Cz 30 paź, 2008
Lokalizacja: Chojnice

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Galeria BMW

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości