

Zatem cześć i czołem :cwaniak2:
Postaram się Was nie zanudzić za bardzo moją historią jak to trafiłem znowu w Wasze grono

Po sprzedaży swojego oczka w głowie e36

[b]Temat dostępny tu

http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=98953#98953
Powstał plan na coś innego ze względu na przeprowadzkę do W-WA .
W związku z tym że drogi w stolicy są takie a nie inne padło na subaru imprezę GC 2.0

Hmm auto jak auto ale jednak jak się okazało to nie była słuszna decyzja i po jakimś czasie zostało sprzedane a Ja zostałem skazany na auto żony czyli mitsubishi asx które i owszem jest wygodne ale brakuje tego czegoś .

W między czasie był ślub z ukochaną partnerką i 9 mc później pokazał się Staś

Dlatego wybaczcie moją nie obecność na forum ale rodzina ponad wszystko .
Ubiegając Wasze pytania :
- Staś ma już 13 miesięcy
- zdjęcia żony nie pokaże bo jest cała dla mnie

- nie przepadam za Warszawą .. wolę swoje 3 City

- cały czas kocham swoją żonę
To tak na wstępnie a nie chciał bym pisać książki bo to nie forum od tego .
Plan powstał jakiś czas temu że muszę mieć swoje autko i z Waszą pomocą padło na poszukiwania e46 touringa z LPG.
Jak się okazało nie wiem czy to była dobra decyzja o zakupie właśnie tego konkretnego modelu .
W sobotę 25 czerwca udałem się z żoną do Radomia po srebrne e46 touring m52b20TU + LPG.
Auto miało być poszanowane i nie porozbijane i nie wymagające wkładu własnego , gotowe do jazdy , amorki nowe itd. itd.
Szybka diagnoza na stacji diagnostycznej i mamy wyniki :
- amorki tył brak
- wyciek oleju ( jeszcze nie zlokalizowany )
- hamulce przód prawie brak
- drążki kierownicze mają luzy
- bok / tył auta walony ( drzwi nie spasowane ) odcięcie lakieru widać ,
- jakieś tam bąbelki rudej
- springi miały być H&R 60/40 a są Eibach-a 50/30
- kilka elementów malowanych
- stuki z tyłu podczas zmiany biegów
Pomyślałem sobie ok ..... cena do stargowania i nie jest to auto nowe silnik ok więc warto zaryzykować a że brakowało mi uroków e36 gdzie ciągle coś zmieniałem to UMOWA BIORĘ.
Pewnie też tak czasem macie że jest radość z doprowadzenia auta do dobrego stanu a nie zakup "forumowej pszczółki"

Tak to stałem się posiadaczem e46.






Poniżej VIN.
VIN: WBAAR11050JL51914
Type code: AR11
Model: 320I (EUR)
E-F-R series: E46 3
Series: 3
Type: TOUR
Steering: LL
Doors: 5
Engine: M52/TU
Displacement: 2.00
Power: 110 (149 hp)
Drive: HECK
Transmission: MECH
Paint code: 354 - TITANSILBER METALLIC
Upholstery code: E3AT - STOFF FLOCK RAUT
Prod.date: 2000-03-07
S255 Sports leather steering wheel
S286 BMW light alloy wheel BMW styling
S320 Deleted, model lettering
S428 Warning triangle and first aid kit
S464 Ski bag
S520 Fog lights
S530 Air conditioning
S548 Kilometre speedo
S550 On-board computer
S662 Radio BMW Business CD
L801 NATIONAL VERSION GERMANY
S832 Battery in luggage compartment
S863 Dealer List Europe
S879 Operating instructions German
Auto na zdjęciach jest na zimówkach ... obecnie jest na 16 tkach lato styling 25 .

[b]Pozostałe informacje

Przebieg : 283 tysiące ( w 2010 było 198 informacje z serwisu bmw )
Wymiana poduszki kierowcy w 2010 roku ( informacje z serwisu bmw )
Felgi letnie 16 tki : styling 25
Felgi zimowe 15 jak widać
Obniżenie Eibach F21-20-001-02-HA tył ( wychodzi na to że około 50/30 )
Tłumik końcowy Novus 2x76mm
Czarna nerka + listwy shadow
Auto zalane olejem Valvoline 5w40 Max Life czerwony
Droga do domu w miarę ok a już następnego dnia cyrki .
Check engine zapala się , ikonka olejowa już daje znać o sobie że trzeba dolać oleju a i auto czasem gaśnie ( spadają obroty i tyle )
Pierwsza myśl dzwonię / piszę . Informacja zwrotna że wszystko było ok . Idąc drogą widziały gały co brały będzie trzeba się z tym uporać .

Tak czy inaczej zatęskniłem za autem żony gdzie poza tankowaniem nic się nie robiło .
Ale myślę.....miałem zabawę z e36 to i tu dam radę
W między czasie zakupiłem podłokietnik z tunelem który czeka na montaż .

Szybka wizyta w serwisie LPG gdzie podłączyli pod kompa i diagnoza. Jeśli ktoś zna rosyjski to zapraszam do lektury .. takie to mamy w stolicy warsztaty

Numery błędów przed wymianą cewek i wtrysków : 16,17,1F,20,11,1C,1E,EF,41,EE.
- czujnik abs lewy przód
- czujnik położenia wałka rozrządu
- błąd cylindra 1,2
Dawka LPG tak ustawiona aby auto jechało do przodu ale za bardzo bogata a co za tym idzie wtryski do wymiany.
Tak czy inaczej zostały wymienione wszystkie wtryski LPG oraz wszystkie cewki oraz świece .
Błędy cylindów udało się rozwiązać .. czas pokazę czy nic znowu się nie pokaże :wstydnis:
Auto odżyło ale nie mniej jednak jeszcze potrafi zgasnąć podczas jazdy , w przyszłym tygodniu jadę do serwisu który specjalizuje się w BMW i będziemy myśleć i kalkulować co i za ile... Ja tylko mogę gdybać .. że czujnik, krokowy albo lewe powietrze itd ...
Tak czy inaczej koledzy koleżanki moja przygoda z e46 się zaczyna , nie mam nic do ukrycia i nie będę pisał że salonowa igła .
W wolnej chwili z pozycji wywaliłem ledy i wstawiłem jak powinno być T10 5W5
Zakładam że małymi krokami i oby nie dużymi kosztami auto zacznie przynosić radość z jazdy .
Plany na auto hmm jak ogarnę mechanikę to coś pewnie sobie wymyślę ale jak na razie idę w tym kierunku aby było wygodne komfortowe . Nie wykluczam założenia oryginalnych springów zatem jak by ktoś chciał te czerwone za jakiś czas będą na handel .
Ta galeria zapewnię nie będzie tak obszerna jak e36 ale powiem Wam że jak sprzedawałem e36 to nie jedna osoba cieszyła się tak obszerną galerią i że miała wszytko czarno na białym co gdzie i kiedy było robione z autem .
O zmianach będę informował na bieżąco i jeszcze raz witam Was ponownie po dłuższej przerwie.
:7: :7: :7: :7: