antoine - E34 535iA

Zdjęcia waszych ukochanych beemek.

Re: antoine - E34 535iA

Postprzez Tytan » Pt 09 cze, 2017

Może być że w twoim przypadku będzie zbliżona cena. Ja ostatnie lampy jakie robiłem to xexnon HELLA astra G i opłacało się zdecydowanie im wysłać. Na miejscu nie dość że cena prawie 2x to czekanie chyba z miesiąc. Bo chciałem pełną usługę.
Zapłaciłem za 2 sztuki 400zł (napylenie czyszczenie polerownie i lakierownie ) + wysyłka do nich z mojej strony 16zł. Pakownie zrobiłem dobrze a oni jeszcze lepiej w powrotną drogę :)
Avatar użytkownika
Tytan

Pieszy
 
Posty: 89
Dołączył(a): Śr 17 lut, 2016
Lokalizacja: Gdynia

Re: antoine - E34 535iA

Postprzez AdamDMI » Śr 14 cze, 2017

a ja tymczasem Tytan i Antoine skorzysta z waszych doświadczeń i tu albo ti swoje lampy do regeneracji oddam. już niebawem . :564:
Avatar użytkownika
AdamDMI

Rowerzysta
 
Posty: 276
Dołączył(a): Pt 24 kwi, 2015
Lokalizacja: DMI

Re: antoine - E34 535iA

Postprzez antoine » Cz 15 cze, 2017

Samochód stoi bezproduktywnie ze względu na rozebrany przód. Czekam cały czas na odbiór reflektorów po regeneracji. Żeby jakoś zagospodarować ten czas postanowiłem wymienić jakieś części :P
- środkowy drążek kierowniczy Lemförder (podobno często padają w e34/e32 więc kupiłem solidny)
- tulejka wspornika środkowego drążka kierowniczego Lemförder (bo jak już drążek zdjęty to szkoda tego nie wymienić)
- halogeny w zderzak TYC. Nie mogłem znaleźć niczego ze średniej półki bo oryginały helli są za jakieś chore pieniądze. Ten TYC niby jest porównywalny z DEPO które mam zamontowane jako tylne lampy i w sumie jestem z nich zadowolony. Zobaczymy jak to wyjdzie z eksploatacją tych halogenów w praniu. W razie czego mam oryginały ale są mocno umęczone i ich regeneracja pochłonęła by pewnie dużo pieniędzy, pewnie porównywalnie z zakupem nowych tej marki. Halogenów używa się bardzo rzadko i postanowiłem zaryzykować. Za komplet dałem 250 zł więc w razie rozczarowanie nie będzie to tak bolało.
Avatar użytkownika
antoine

Niedzielny Kierowca
 
Posty: 482
Dołączył(a): So 29 maja, 2010
Lokalizacja: Gdynia - Wielki Kack

Re: antoine - E34 535iA

Postprzez Adi » So 17 cze, 2017

antoine napisał(a):- środkowy drążek kierowniczy Lemförder (podobno często padają w e34/e32 więc kupiłem solidny)
- tulejka wspornika środkowego drążka kierowniczego Lemförder (bo jak już drążek zdjęty to szkoda tego nie wymienić)


Daj znać czy stuki przeszły po wymianie, bo z tego co pamiętam, taką właśnie stawiałeś diagnozę co do stukania ;)
Avatar użytkownika
Adi

Pieszy
 
Posty: 75
Dołączył(a): Cz 15 sty, 2015
Lokalizacja: 3miasto

Re: antoine - E34 535iA

Postprzez antoine » So 17 cze, 2017

Okaże się jak założę reflektory i resztę przodu. W takim stanie wolę nie wyjeżdżać na publiczne drogi - za duży przypał :P
Avatar użytkownika
antoine

Niedzielny Kierowca
 
Posty: 482
Dołączył(a): So 29 maja, 2010
Lokalizacja: Gdynia - Wielki Kack

Re: antoine - E34 535iA

Postprzez DŁUGI 318is » N 02 lip, 2017

I na kiedy będziesz miał gotową Bume ????
P.S jakie koszta za renowację reflektorów ???
Avatar użytkownika
DŁUGI 318is

Weteran
 
Posty: 3273
Dołączył(a): Wt 05 sie, 2008
Lokalizacja: Gdańsk

Re: antoine - E34 535iA

Postprzez antoine » Pn 03 lip, 2017

Nadal czekam na odbiór reflektorów. Jak zrobią, to będzie zrobione :-D Podobno w tym tygodniu może się uda je skończyć. A koszty będą znane po robocie, bo tam więcej elementów będzie nowych lub zregenerowanych.
Avatar użytkownika
antoine

Niedzielny Kierowca
 
Posty: 482
Dołączył(a): So 29 maja, 2010
Lokalizacja: Gdynia - Wielki Kack

Re: antoine - E34 535iA

Postprzez maksiu432 » Wt 04 lip, 2017

A tak z ciekawości ile wyniosły Cię reflektory?
Wdrożenie ISO
Ostatnio edytowano Pt 14 lip, 2017 przez maksiu432, łącznie edytowano 1 raz
maksiu432

Klubowicze
 
Posty: 4
Dołączył(a): Śr 23 lis, 2016

Re: antoine - E34 535iA

Postprzez antoine » Wt 04 lip, 2017

Dopiero po skończeniu całości będę znał koszty.
Avatar użytkownika
antoine

Niedzielny Kierowca
 
Posty: 482
Dołączył(a): So 29 maja, 2010
Lokalizacja: Gdynia - Wielki Kack

Re: antoine - E34 535iA

Postprzez antoine » Pn 24 lip, 2017

Sprawa wygląda tak:
Beta nadal nie jeździ...
Znaczy jeździ, ale ja nie chcę nią jeździć...
Znaczy chcę jeździć, ale nadal nie jest w takim stanie żeby się nią poruszać...
:D :573:
Trupem jeździć nie będę, i trzeba porobić parę rzeczy. ZNOWU :P
To może od początku. Reflektory mam już zamontowane. Zmieniłem też pęknięty kierunkowskaz na ori używkę który tak drażnił Długiego ;)
Obrazek
Regeneracja pochłonęła 900zł a w jej skład weszło: polerowanie 4 szkieł, niestety wżery były duże i nie wszystko dało się zniwelować, ale jest dużo lepiej jak wcześniej. A mimo wszystko wolałem mieć oryginalne szkła Helli niż jakieś nowe podróby. Nowe odbłyśniki do świateł mijania. Zregenerowane odbłyśniki do świateł długich (napylona nowa warstwa powłoki). Wymienione wszystkie uszkodzone drobne elementy. Rozruszane śruby do regulacji. Wyczyszczone chromowane obwódki czterech lamp.
Dodatkowo kupiłem też lepsze żarówki żeby było już na tip top. Światła mijania Philips H1 X-Treme Vision +130%. Światła długie Philips H1 Vision+30%. Halogeny Osram H1 Super +30%. Przy okazji wymieniłem też postojówki i żarówki w kierunkowskazach (żebym mógł używać jako jeden z nielicznych kierowców bmw :D ). I na koniec wszystkie kostki przeczyszczone preparatem poprawiającym przewodzenie.
O tym że zmieniłem też halogeny pisałem już we wcześniejszych postach.
Pisałem też że wymieniłem środkowy drążek kierowniczy - i tu zaczyna się drugi temat...
Na pewniaka pojechałem na ustawienie świateł i zbieżności. Chciałem pojechać do TOSu na Hutniczej bo zawsze byłem zadowolony z ich usług ale nie mieli już wolnych miejsc. Podjechałem do lokalnej skp na Wielkopolskiej na Karwinach. I bardzo się rozczarowałem. Pan fachowiec nie wiedział jak wyregulować światła w moim aucie. Palcem trzeba było pokazać. A i tak zrobił to źle bo tak długo kręcił śrubą regulacji aż ta wyskoczyła z zaczepu i się poluzowała. Po czym stwierdził że to już tak było i nie będzie dalej przy tych światłach już nic robił. Następnie wszedł do kanału żeby sprawdzić czy są jakieś luzy przez zbieżnością. Znalazł luz na sworzniu jednego wahacza dolnego. Wpuścił mnie do kanału i pokazał - faktycznie luz występuje. Także odstąpiłem od regulacji bo nie ma to sensu w tym wypadku.
Wróciłem do domu i rozebrałem przód żeby zamocować z powrotem tą lampę... Ale do fachowca z Karwin już nie wróciłem bo uważam go za partacza.
Pojechałem do innej stacji diagnostycznej gdzie wszystkie samochody zawsze przechodzą przeglądy - pewnie większość wie gdzie to jest ;) Pracują tam normalni ludzie z którymi można się po ludzku dogadać. Pan podstawił mi maszynę do regulacji świateł i sam je sobie wyregulowałem. Można? Można! Wystarczy odrobina uprzejmości. Następnie weszliśmy na spokojnie do kanału i sprawdziliśmy we dwóch całe zawieszenie. Okazało się że jeszcze 2 główne tuleje pod progami trzymające tylny wózek są całkowicie zerwane. Tego pan fachowiec na poprzedniej stacji nie raczył zauważyć... Także kolejny minus dla niego.
Mając tą wiedzę zamówiłem:
Dwa dolne kompletne wahacze Trw
Dwie tuleje do tylnego wózka Lemförder
Tarcze i klocki przód Trw ( bo biją podczas mocniejszego hamowania)
Łożyska zintegrowane z piastami na przód Meyle (bo już solidnie huczą choć luzu nie mają)
Obrazek
Hamulce i wahacze mógłbym w sumie wymienić sam ale reszty już nie ogarnę. Także stwierdziłem że całość oddam do mechanika.
Byłem w Fabryce Mechanika ale najbliższy wolny termin na taką robotę mają na koniec września... Także słabo. Ale udało mi się umówić do Adama z Osowy na 5 sierpnia. Mimo że mam tam bardzo słaby dojazd to się zdecydowałem. Odbiór będę miał po tygodniu w sobotę 12 sierpnia. W tygodniu nie dam rady się tam dostać w godzinach pracy warsztatu niestety.
Czyli już za 3 tygodnie powinienem mieć samochód gotowy do jazdy :D O ile znowu coś się nie spieprzy :P Mając klasyka trzeba mieć ponadprzeciętną cierpliwość...
Avatar użytkownika
antoine

Niedzielny Kierowca
 
Posty: 482
Dołączył(a): So 29 maja, 2010
Lokalizacja: Gdynia - Wielki Kack

Re: antoine - E34 535iA

Postprzez skrzypek84 » Śr 26 lip, 2017

Współczuję Ci stary ale i tak uważam że E34 jest lepszą konstrukcją od każdej nowszej generacji 5. Nie poddawaj się KEEP HEAD UP i do zobaczenia na jakimś spocie.
Avatar użytkownika
skrzypek84

Rowerzysta
 
Posty: 271
Dołączył(a): Pt 14 mar, 2014
Lokalizacja: Gdańsk

Re: antoine - E34 535iA

Postprzez antoine » Śr 26 lip, 2017

Nie ma czego współczuć. Ja lubię ten "sport". Jak by mnie to męczyło to dawno bym sprzedał to auto ;-)
Avatar użytkownika
antoine

Niedzielny Kierowca
 
Posty: 482
Dołączył(a): So 29 maja, 2010
Lokalizacja: Gdynia - Wielki Kack

Re: antoine - E34 535iA

Postprzez Tytan » Cz 27 lip, 2017

możesz napisać która OSKP na Karwinach?

Co do tarcz TRW odradzam ci, nie dość ze po miesiącu wyglądają jakby miały rok to potrafią się krzywić
Ja od jakiegoś czasu używam tylko Zimmermanna żadnego bicia a tarcze wizualnie po roku wygladaja jak trw 2 dni po montażu :)
Avatar użytkownika
Tytan

Pieszy
 
Posty: 89
Dołączył(a): Śr 17 lut, 2016
Lokalizacja: Gdynia

Re: antoine - E34 535iA

Postprzez antoine » Cz 27 lip, 2017

Skp Gdynia ul. Wielkopolska 393

Co do tarcz to za późno bo już mam kupione. Zresztą nie raz już miałem tarcze TRW w różnych autach i nigdy nic się z nimi nie działo niepokojącego.
Avatar użytkownika
antoine

Niedzielny Kierowca
 
Posty: 482
Dołączył(a): So 29 maja, 2010
Lokalizacja: Gdynia - Wielki Kack

Re: antoine - E34 535iA

Postprzez Tytan » Pt 28 lip, 2017

to prawda niestety nie jest tak fajnie z TRW :(

Na tej stacji jest kilak ekip może źle trafiłeś
Avatar użytkownika
Tytan

Pieszy
 
Posty: 89
Dołączył(a): Śr 17 lut, 2016
Lokalizacja: Gdynia

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Galeria BMW

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość