E46 325Ci by Boqler --> wiosna 2015 str 5

Zdjęcia waszych ukochanych beemek.

E46 325Ci by Boqler --> wiosna 2015 str 5

Postprzez boqler » N 17 lis, 2013

Po długich poszukiwaniach i kilku przerwach czas na mnie, świeżo zakupione:

E46 325Ci M54B25 z podtlenkiem LPG :)

Jest to moje pierwsze BMW ;) więc pewnie z czasem będę miał sporo pytań.

Numer podwozia WBABN31060JW00474
Kod typu BN31
Typ 325CI (EUR)
Typoszereg E E46 (2)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji COUPE
Układ kierowniczy LL
Drzwi 2
Silnik M54
Pojemność skokowa 2.50
Moc 141
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor TOPASBLAU METALLIC (364)
Tapicerka STANDARDLEDER/GRAU (N6TT)
Data prod. 2000-10-04

S265A TIRE PRESSURE CONTROL (RDC) Kontrola ciśnienia w oponach (RDC)
S279A LT/ALY WHEELS STAR SPOKE 45 Obr. BMW, st. le. spr. gwiaz. 45
S302A ALARM SYSTEM Instalacja alarmowa
S403A GLAS ROOF, ELECTRIC Dach przesuwno-uchylny, elektryczny
S415A SUNBLIND FOR REAR WINDOW Roleta przeciwsłoneczna tylna
S423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S434A INTERIOR TRIM Wyp. wn., powierzchnia aluminium
S459A SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią
S464A SKIBAG Worek na narty
S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzewanie fotela kierowcy/pasażera
S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM Spryskiwacze reflektorów
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna
S660A RADIO BMW REVERSE Radio BMW Reverse (C42)
L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy
S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa
S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki
S915A BODY SKIN CONSERVATION, DELETION Brak konserwacji pokrycia zewn.
S226A SPORTS SUSPENSION SETTINGS Sportowe dostosowanie podwozia
S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL Kierownica sportowa ze skóry z poduszką
S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa
S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrów
S550A ON-BOARD COMPUTER Komputer pokładowy
S832A BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT akumulator w bagażniku
S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Wersja językowa, niemiecki

Sorry za jakość zdjęć, robione mikserem, póki nie ogarnę auta to nie ma co się więcej chwalić :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Do zrobienia na już - bo muszę prawie 1000km w dwie strony ogarnąć rejestrację itd:

- klocki tył
- wymiana oleju, filtrów itd
- wymiana sprężyn na coś normalnego.
- obserwacja m.in płynu chłodniczego bo coś czuję, że uszczelka będzie do roboty

Co do sprężyn to zdjęcie z ogłoszenia

Obrazek

Jak widać tył strasznie wysoko stoi.

Na później do zrobienia:

- Zamek kierowcy bo nie odbija z pilota
- Drzwi kierowcy (ma wgniotkę, widać na zdjęciach)
- Zaprawka na dole maski - widać, że ruda się dobiera.

Ktoś coś już robił z maską ale widać, że nie do końca dokładnie - pryśnięty tylko róg maski, co widać gołym okiem w słońcu i na mierniku. Poza tym o dziwo całe auto ~110 na mierniku.

W środku do ogarnięcia skóry itd kosmetycznie bo nie jest wypucowany :)

Jeśli finansowo wyrobię to z czasem mam w planach zew Mpak, sportsize, pomarańczowe kierunki (mam te oryginalne) + grill i nerki w czarny mat, kierownica z multifunkcją.


Na dniach chcę wymienić klocki i sprężyny, pytanie do was:

- Klocki, chyba będę celował w ATE Ceramic (ma ktoś z nimi jakieś doświadczenia?) - gdzie w Trójmieście w dobrej cenie mogę to dostać, allegro milczy..

- Sprężyny - nie chcę póki co za nisko go stawiać, żeby na zimowych 16" nie robić za pług zimą. Myślałem o Eibach Pro Kit 25/10 ~490zł za komplet (nie za tanio coś)? Do tego amory seryjne póki co.

Z tego co się doczytałem, na tych Eibach powinien siedzieć jak fabryczne coupe?
Ostatnio edytowano So 28 mar, 2015 przez boqler, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
boqler

Rowerzysta
 
Posty: 283
Dołączył(a): So 08 gru, 2012
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Jakobe » Pn 18 lis, 2013

Autko przewijało mi się jak szukałem swojej, ale jednak uprałem się na 2.8 ;)

Fajnie się prezentuję, też myślę do siebie na wiosne o pro kitach i jakiś amorach sportowych (myślę że 500zl za eibache to normalna cena)

Czemu przypuszczasz że uszczelka pod głowicą do roboty?

pozdro
Avatar użytkownika
Jakobe

Rowerzysta
 
Posty: 165
Dołączył(a): Cz 11 paź, 2012
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez boqler » Pn 18 lis, 2013

Hm to byłby jeden z czarniejszych scenariuszy ta uszczelka - jest trochę mazi pod korkiem, przy dodaniu mocniej gazu ciągle wali białym dymem i po odkręceniu korka pływak był duużo niżej wlewu.

Dolałem płynu, pojeździłem trochę i na szczęście biała maź znikła - może był mało jeżdżony albo temu, że dość chłodno na zewnątrz. Z czasem będę miał na to oko i się zobaczy :)
Avatar użytkownika
boqler

Rowerzysta
 
Posty: 283
Dołączył(a): So 08 gru, 2012
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Mess » Pn 18 lis, 2013

Na Eibach Pro Kit pójdzie niżej niż seria na sportowym zawieszeniu (S226A), u mnie poszło z 1cm w dół gdzieś? Możesz sobie zobaczyć u mnie w galerii jak siedzi z Pro Kitem (tył jest z 1 cm wyżej niż standardowy Eibach (musiałem na chwile ze względu na koła) :P )
Cena za Eibach jest jak najbardziej ok, kupuj od dystrybutora na Polskę są niedaleko, ja brałem wysyłkowo, zarówno ceną i czas dostawy był ok ;)

Ogólnie na Pro Kicie jest nisko i trzeba uważać na dużych koleinach ;)

Maź pod korkiem może być od niedogrzania przy krótkich trasach, przeważnie pół zimy mam :D Dym z wydechu już jest bardziej martwiący :P zależnie od koloru

Edit: Aga mnie ubiegła prawie:P
Ostatnio edytowano Pn 18 lis, 2013 przez Mess, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
Mess

Asfaltowy Rambo
 
Posty: 1280
Dołączył(a): Śr 31 sie, 2011
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez agnieszka 78 » Pn 18 lis, 2013

Gratuluje nowego nabytku ładna :)
Aby nie dogrzany silnik, może robił krótkie trasy :) Dym to para wodna zimno jest :)
agnieszka 78
 

Postprzez kisiel » Pn 18 lis, 2013

Auto Roberta...hehe...wymienic olej, maz pod korkiem i na bagnacie zapewne mowi o malych przebiegach...wiec nie ma sie czym martwic...
Avatar użytkownika
kisiel

Admin
 
Posty: 2872
Dołączył(a): Cz 31 maja, 2007
Lokalizacja: Gdańsk-Osowa

Postprzez Jakobe » Pn 18 lis, 2013

U mnie też jest dym biały, głównie na postoju, jak jadę to nie widzę ...

Myślę że nie ma co się martwić na zapas, to dobre motory :)
Avatar użytkownika
Jakobe

Rowerzysta
 
Posty: 165
Dołączył(a): Cz 11 paź, 2012
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez boqler » Pn 18 lis, 2013

Tak jest, auto Roberta ;) pojeździmy zobaczymy.

kisiel, szkoda, że jesteś na urlopie bo bym Cie zarzucił trochę któregoś dnia :)
Avatar użytkownika
boqler

Rowerzysta
 
Posty: 283
Dołączył(a): So 08 gru, 2012
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez kisiel » Pn 18 lis, 2013

boqler napisał(a):kisiel, szkoda, że jesteś na urlopie bo bym Cie zarzucił trochę któregoś dnia

Nie wytrzymasz tygodnia ? Z checia sie zajme Twoim autem :)
Avatar użytkownika
kisiel

Admin
 
Posty: 2872
Dołączył(a): Cz 31 maja, 2007
Lokalizacja: Gdańsk-Osowa

Postprzez boqler » So 23 lis, 2013

Dzięki kisiel, za szybką naprawę do późnych godzin :564:

W poniedziałek wymieniony olej, sprawdzony komputerek, wymienione sprężyny z tyłu na normalne. Wyszło jeszcze kilka rzeczy do zrobienia przy następnej okazji.

Zarejestrowany już na "swoich" numerach ;) Przynajmniej będę pamiętał kiedy go rejestrowałem :)

Kilka nowszych zdjęć:

Obrazek

Obrazek
Ostatnio edytowano Śr 12 lut, 2014 przez boqler, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
boqler

Rowerzysta
 
Posty: 283
Dołączył(a): So 08 gru, 2012
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Jakobe » So 23 lis, 2013

xenony bez soczewki?

Jakie sprężyny, bo dalej widzę że chyba tył siedzi ?

Ja na wiosnę chce zakupić eibachy, ale przez lpg domyślam się że tył siądzie więc chciałbym jakieś podkładki pod tylne sprężyny bo wkurza mnie jak tył wydaję się niżej niż przód, ma być na odwrót :)
Avatar użytkownika
Jakobe

Rowerzysta
 
Posty: 165
Dołączył(a): Cz 11 paź, 2012
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez boqler » So 23 lis, 2013

Jakobe, nie ma ksenonów :) zdjęcie tylko tak wyszło, akutalnie z tego co pamiętam siedzi tam Osram Nightbreaker.

Tył już jest ok, przód jest niżej :), tył wisi jak fabrycznie. Dokładnie jakie sprężyny to nawet nie wiem, Kisiel akurat miał do coupe, szybka przymiarka i git :)
Avatar użytkownika
boqler

Rowerzysta
 
Posty: 283
Dołączył(a): So 08 gru, 2012
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Jakobe » N 24 lis, 2013

a to może tak na fotce się wydaję z tymi sprężynami :)
Avatar użytkownika
Jakobe

Rowerzysta
 
Posty: 165
Dołączył(a): Cz 11 paź, 2012
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Mess » N 24 lis, 2013

Jakobe jak myślisz o gumowych podkładkach typu 25mm, ja temat lekko przerabiałem, bardziej pływa auto i staje sie mniej stabilne, tylko że podkładka była na dole sprężyny (powinna być u góry) ale u mnie u góry się nie dało.
Avatar użytkownika
Mess

Asfaltowy Rambo
 
Posty: 1280
Dołączył(a): Śr 31 sie, 2011
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Jakobe » N 24 lis, 2013

Dzięki za radę, ja myślałem o takich z ASO - pakiet na złe drogi czy coś takiego, ale może lepiej wtedy kupić z touringa, tyle że raczej głupio będzie się jeździć jak z przodu będą eibache a z tyłu zwykłe z touringa ...
Avatar użytkownika
Jakobe

Rowerzysta
 
Posty: 165
Dołączył(a): Cz 11 paź, 2012
Lokalizacja: Pomorskie

Następna strona

Powrót do Galeria BMW

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość